Fejlmelding/Support

Fejlmelding og support

Stofa Kundeservice åbningstider:
Ring:88 30 30 30
Hverdage:8.00 – 19.00
Weekend:Lukket
Helligdage:Lukket

Stofa Teknisk support åbningstider:
Ring:88 30 30 20
Hverdage:8.00 – 22.00
Weekend:8.00 – 22.00
Helligdage:8.00 – 22.00

Du kan også benytte kontaktformularen på Stofas hjemmeside hvis du vil undgå at vente i kø på telefonen.

Før du kontakter Stofa, bør du undersøge følgende:

  • Vær sikker på, at der ikke er brud eller manglende forbindelse på kablet fra tv/ radio til antennestikket. Prøv evt. at skifte kablet, hvis du har mulighed for det.
  • Hvis det er muligt, undersøg da om apparatet er defekt. I tilfælde af at du har mere end et apparat, undersøg da om det er alle apparater, der er udfald på.
  • For at Stofa kan lokalisere fejlen, vil det være en stor hjælp, hvis du evt. spørger din nabo, om udfaldet også berører husstanden ved siden af.

Stofas hjemmeside: www.stofa.dk

%d bloggers like this: